Geeft kansarme kinderen een toekomst!

Jeroen van Esdonk

ALGEMEEN BESTUURSLID

Jeroen van Esdonk

Ik ben ondernemer in het vakgebied optiek. Hier ben ik al 25 jaar met veel plezier werkzaam in.
Zeer geïnteresseerd ben ik in sport. Ik loop hard, fiets en ski. Lekker in de buitenlucht zijn om een frisse kijk te hebben op alles wat er gebeurt op de dag en in de wereld.

Dagelijks stuur ik mensen aan op mijn werk en ben ik eindverantwoordelijk om alle processen van goed zien, goede zorg, goed gevoel, kwalitatief hoog blijven in goede banen te leiden.

De onderneming Kool Optiek en Kool by Kool staan voor zintuigen op scherp. Ieder mens moet een goede kijkoplossing kunnen krijgen om een eigen kijk op de wereld te hebben. Daarom hebben Kool Optiek en Kool by Kool als missie: “Bij een brilverkoop een bril doneren aan mensen die (nog) geen bril hebben”.

Persoonlijk ben ik iemand die het fijn vindt om mensen te helpen. Daarom past Stichting Benjamin erg goed bij mij. De stichting staat voor kansarme kinderen een toekomst te geven. Als ik een steentje hierin kan bijdragen doe ik dat graag.

“Je leert niet lopen door regels te volgen. Je leert lopen door te doen en door te vallen”.

©2024 Stichting Benjamin, all rights reserved..Welfare Charity | Ontwikkeld door Rara Themes. Mogelijk gemaakt door WordPress.